Alliansforum Union-O
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Alliansforum Union-O

Alliansforum Union-O:”Sir, we are surrounded!, Excellent, we can attack in any direction!
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Detta är vad som gäller:

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Sylvester
Admin
Admin
Sylvester


Antal inlägg : 172
Join date : 09-11-18
Age : 49
Ort : Skellefteå

Detta är vad som gäller: Empty
InläggRubrik: Detta är vad som gäller:   Detta är vad som gäller: Emptytor nov 26, 2009 6:15 pm

Alla som reggat sig, måste bli insläppta (av mig) till medlemsgruppen. (Alla medlemmar har grön färg) Och man måste alltså vara medlem i den gruppen för att få läsa och skriva.... OM jag nu inte hinner med att "godkänna" nån, så skicka mig ett img så fixar jag det.

Jo, dom som reggat sig kan INTE läsa eller skriva i NÅGON TRÅD ALLS (förutom denna) . MAN KAN ENDAST GÖRA DET EFTER MITT GODKÄNNANDE OCH INSLÄPP.
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/home.php?ref=home#/profile.php?ref=profi
Gäst
Gäst




Detta är vad som gäller: Empty
InläggRubrik: Sv: Detta är vad som gäller:   Detta är vad som gäller: Emptyfre dec 18, 2009 5:21 pm

ok... vad ska jag göra?
Till överst på sidan Gå ner
Sylvester
Admin
Admin
Sylvester


Antal inlägg : 172
Join date : 09-11-18
Age : 49
Ort : Skellefteå

Detta är vad som gäller: Empty
InläggRubrik: Sv: Detta är vad som gäller:   Detta är vad som gäller: Emptyfre dec 18, 2009 6:24 pm

bogg skrev:
ok... vad ska jag göra?

Precis som du gjort, talat om för mig att du reggat dig så att du blir insläppt
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/home.php?ref=home#/profile.php?ref=profi
Gäst
Gäst




Detta är vad som gäller: Empty
InläggRubrik: Sv: Detta är vad som gäller:   Detta är vad som gäller: Emptyfre dec 18, 2009 10:07 pm

Hej!
Blev ännu mer förvirrad nu då vi d v s du & jag inte haft kontakt innan jag kommit in här & kan läsa & posta inlägg. Finns det då ett "gömt" forum i forumet?

Må Bäst/xelax666 Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Mellon

Mellon


Antal inlägg : 36
Join date : 09-11-18

Detta är vad som gäller: Empty
InläggRubrik: Sv: Detta är vad som gäller:   Detta är vad som gäller: Emptyfre dec 18, 2009 11:06 pm

xelax666 skrev:
Hej!
Blev ännu mer förvirrad nu då vi d v s du & jag inte haft kontakt innan jag kommit in här & kan läsa & posta inlägg. Finns det då ett "gömt" forum i forumet?

Må Bäst/xelax666 Very Happy

Forumet är helt nytt, så om vi ger Sylvester en dag eller två så ordnar det sig nog.

/Mellon
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Detta är vad som gäller: Empty
InläggRubrik: Hej   Detta är vad som gäller: Emptyons dec 30, 2009 8:05 pm

Tja, här är jag Tank. Är det något mer som skall göras?

MVH
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Detta är vad som gäller: Empty
InläggRubrik: Sv: Detta är vad som gäller:   Detta är vad som gäller: Emptyons dec 30, 2009 9:30 pm

Skicka IGM till sylvester eller nplus...så aktiveras kontot efter kontroll att det är rätt person i spelet
Till överst på sidan Gå ner
Spogzilla




Antal inlägg : 7
Join date : 09-12-31

Detta är vad som gäller: Empty
InläggRubrik: Sv: Detta är vad som gäller:   Detta är vad som gäller: Emptytor dec 31, 2009 3:08 am

Vanligtvis brukar man få nått i stil med "ditt forum konto kommer inte aktiveras fören administratören godkänt dig"...

reggade mig nyss och inget sådant krävdes.. har inte heller skickat IGM till ngn av de spelare man skulle IGMa.. är det så enkelt att komma in i alliansforumet så måste vi ändra det på direkten..

kan iofs oxå vara så att jag missat ngt och att jag bara är "gäst" eller ngt och inte kan ta del av hela forumet?


Peace.

/Spogzilla, The one and only !
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Detta är vad som gäller: Empty
InläggRubrik: Sv: Detta är vad som gäller:   Detta är vad som gäller: Emptytor dec 31, 2009 9:32 am

Spogzilla skrev:
Vanligtvis brukar man få nått i stil med "ditt forum konto kommer inte aktiveras fören administratören godkänt dig"...

reggade mig nyss och inget sådant krävdes.. har inte heller skickat IGM till ngn av de spelare man skulle IGMa.. är det så enkelt att komma in i alliansforumet så måste vi ändra det på direkten..

kan iofs oxå vara så att jag missat ngt och att jag bara är "gäst" eller ngt och inte kan ta del av hela forumet?


Peace.

/Spogzilla, The one and only !


Skickar du ett IGM...så aktiverar jag dig till HELA forumet Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
bogg
Gäst




Detta är vad som gäller: Empty
InläggRubrik: Sv: Detta är vad som gäller:   Detta är vad som gäller: Emptysön jan 10, 2010 9:27 pm

Forumet verkar stå still...

Vilka är under anfall?
Jag blir just nu anfallen.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Detta är vad som gäller: Empty
InläggRubrik: Sv: Detta är vad som gäller:   Detta är vad som gäller: Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Detta är vad som gäller:
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Alliansforum Union-O :: Välkommen-
Hoppa till: